بازخورد مناسب در مورد خطاها برای زبان آموزان خردسال

شیما قهاری؛ مینا پیروزنژاد

دوره 5، شماره 2 ، دی 1395، ، صفحه 209-187

https://doi.org/10.22054/ilt.2017.8058

چکیده
  با وجود استقبال روزافزون از مقوله اصلاح خطاها در تحقیقات، تاثیر سن به عنوان عامل بالقوه مربوط به زبان­آموز به طور قابل ملاحظه­ای نادیده گرفته شده است. زبان­آموزان خردسال – که در مراحل اولیه توانمندسازی قرار دارند – به شدت آسیب­پذیر بوده و نیازمند شیوه­های آموزشی (از جمله آموزش زبان) هستند که با ویژگی­های سنی آنها هماهنگی ...  بیشتر